Monday, July 4, 2016

Recenzie "Inainte sa te cunosc" [2016]

Miercurea trecuta am fost invitata de Forum Film Romania la avanpremiera fimului "Inainte sa te cunosc", o comedie romantica cu Emilia Clarke si Sam Claffin in rolurile principale, un film bazat pe bestseller-ul "Me before you" scris de Jojo Moyes. Am descoperit povestea lui Lou Clark,o tanara simpatica angajata pentru a-i tine companie lui Will Traynor, un barbat inteligent, paralizat dupa un accident de masina.

Inainte sa intru in sala, vorbeam cu o prietena si ii spuneam ca nu am mai vazut de mult un film romantic; nu mai gasesti asa de des astfel de filme la cinematograf. Totul este acum actiune, mister, sau desene animate si comedii tampitele. Recunosc ca am fost la avanpremiera mai mult de curiozitate, sa vad daca se mai pot face comedii romantice si, de asemenea, sa o vad pe Emilia Clarke intr-un rol diametral opus de cel jucat in Game of Thrones.

Ma bucur sa raportez ca "Inainte sa te cunosc" nu este prea siropos, ba chiar are multe momente hilare, dar si scene triste care au smuls lacrimi majoritatii feminine din sala de cinema.

Emilia Clarke este, intr-adevar, intr-un rol de nerecunoscut. 180 grade as spune. De la o tanara puternica, fara mila, agresiva si increzatoare in sine, serioasa in GOT, la una zambareata, vorbareata, imbracata hai-hui si cu o inima mare in "Me before you". Lou este inocenta si nu poti sa nu o indragesti, mai ales dupa ce afli de pasiunea ei pentru ciorapii de bondari. Sam Claffin, in rolul lui Will, este la fel de convingator, nu gasesti nimic fortat in performanta lui. Crezi povestea lui, il vezi ca un barbat destept si aventurier, care ajunge intr-un punct din care nu se poate intoarce si in care nu poate trai.

Scenariul a imbinat frumos momentele de umor cu cele romantice si ne-a oferit o poveste dulce si memorabila, desi nu neaparat cu un final fericit.

Va invit cu drag sa il vedeti la cinema, este distribuit de Forum Film Romania incepand cu 1 iulie!