Thursday, May 19, 2016

Mini recenzie: Angry Birds [2016]

Sursa: Intercom Film

Saptamana trecuta am avut ocazia de a vedea noul film Angry Birds, dezvoltat pe baza unui joc popular cu pasari furioase si porcusori verzi de care sunt sigura ca ai auzit. Am fost la avanpremiera cu cei doi nepoti ai mei (varste: 7 si 10 ani), ambii nerabdatori sa vada filmul (m-au innebunit cu intrebari de genul "cand putem sa vedem Angry Birds la cinematograf" de cel putin jumatate de an). Verdict? Au iesit din sala extrem de incantati si m-au intrebat cand apare si pe DVD, ca vor sa il vada si acasa :)

Pot spune ca si eu am fost placut impresionata; este o transpunere frumoasa si simpatica a jocului deja celebru pe marele ecrane. Animatia este superba si arata minunat in 3D, iar actorii principali, Jason Sudeikis, Josh Gad si Danny McBride, interpreteaza vocal foarte bine personajele, mai ales Jason in rolul lui Red, un tip sarcastic si usor iritabil, dar inteligent.

In concluzie, "Angry Birds" este un film perfect pentru copii, dar care poate fi savurat si de adulti. Merita vazut la cinematograf cu cei mici.

Filmul este deja in cinematografe din 13 mai 2016 si este distribuit de InterComFilm.

No comments:

Post a Comment