Tuesday, April 5, 2016

Playlist Martie 2016

Usor, usor, revin in micul meu loc de joaca online. Un prim pas este Playlist-ul de Martie 2016, care contine un mix (sper interesant) de indie, pop si EDM, cu un strop de muzica romaneasca.

- The Last Shadow Puppets - Aviation
- Flume - Never Be Like You feat. Kai
- The Rubens- Hoops
- Foals- Rain
- Rihanna- Work
- Carla's Dreams - Sub Pielea Mea
- James Blake- Modern Soul
- Skrillex and Diplo ft Kai- Mind
- Honne- All in the value

Foals continua sa ma surprinda placut cu fiecare piesa lansata: Rain este o piesa care nu a ajuns pe tracklist-ul final de album, dar care merita ascultata. Rihanna continua sa domine muzica pop si scoate inca o piesa catchy- Work; imi place mult piesa, desi inteleg doar 10% din versuri (Drake este mai coerent, cu siguranta). L-am evitat cat am putut pe Skrillex, dar cand aud de o piesa semnata Diplo, trebuie sa o incerc, tipul este un producator foarte bun; melodia in cauza, Mind, este pe repeat de vreo 5 zile incoace. Surprinzator, a intrat pe lista si Carla's Dream. Nu sunt mare fana a muzicii romanesti si rar gasesc ceva sa imi placa, dar piesa asta mi-a intrat sub piele :) Nu strica ca are un refren enervant de catchy si un videoclip fierbinte.

Voi ce ati ascultat in Martie?

No comments:

Post a Comment