Wednesday, September 16, 2015

Back in business

A venit toamna si cu asta si cheful de munca :)

Voi incerca sa postez mai des pe blog, mai mult ca un exercitiu personal de perseverenta si interes acordat bloggingului si mediului online.

Voi ce planuri aveti pentru aceasta toamna? Eu sunt intr-o cursa contra-cronometru de acumulare de cunostiinte, si un prim pas in acest sens il voi face prin participarea la conferinte si evenimente din domeniu.


Astept cu nerabdare, in primul rand, Webstock.


Webstock 2015 este organizat de Evensys si Vodafone Romania si are o istorie de cel putin 6 ani in spate. Este cel mai mare eveniment de social media din Romania si se va desfasura la JW Marriott Grand Hotel, pe 2 octombrie 2015.

Din punctul meu de vedere, Webstock este cea mai buna ocazie de networking: cei mai tari bloggeri din Romania, oameni de agentie, responsabili de marketing online si/sau social media de la cele mai bune companii din tara, personalitati fascinante si multi altii. Cand am fost eu acum 2 ani cred ca au fost in jur de 600 de persoane prezente la eveniment,

Imi plac subiectele dezbatute in cadrul conferintelor si, bineinteles, speakerii. Mereu gasesti pe cineva surprinzator pe lista, sunt curioasa cine o sa fie anul acesta,

Daca sunteti curiosi de agenda, acest link o sa va ajute [momentan nu este actualizata, deobicei in ultimele 2 saptamani apar detaliile finale]

Ne vedem pe 2 octombrie la eveniment. Pana atunci, eu ma apuc de treaba!

Diana




No comments:

Post a Comment