Tuesday, July 15, 2014

Rock Werchter 2014- Ziua 3 & Ziua 4

Ziua 3

A treia zi la festival a inceput cu Haim, una dintre cele mai asteptate concert pentru gasca noastra. Astfel, am mers in fata, mai ales pentru ca intrau devreme pe Main Stage. Am stat prin randul 2-3, si ne-am distrat, in ciuda ploii trecatoare. Fetele au facut show, desi pareau foarte obosite, si au cantat cam toate hiturile lor (desi Days are gone, preferata mea, nu a fost in setlist).


Dupa o pauza de masa, un pic de Biffy Clyro cat mi-am incarcat telefonul, si o jumatate de ora petrecuta pe iarba, in fata cortului unde cantau cei de la Imagine Dragons ("Radioactive, radioactive"), ne-am intors la Main Stage pentru Black Keys.

Pentru ca toata gasca este mare fana The Black Keys, am ajuns mai devreme si ne-am inghesuit sa prindem locuri in fata, macar in primele 10 randuri. Sincer m-au cam dezamagit. Lasand la o parte ploaia care a cam stricat un pic magia showului, dar nu a tinut de ei, logic, cei doi nu au impresionat cu nimic. Au venit pe scena, si-au cantat piesele (surprinzator de multe de pe El Camino, si doar 2 cred de pe noul album), cu un Stage Banter la minim ("hello, nice to see you, I hope you'll like this one", etc), si au plecat. Mi-a placut showul de lumini si proiectiile de pe ecrane...but that's about it. Un pic dezamagitor per total, dar au fost ok.

Am stat pana pe seara pentru Moderat, din nou la recomandarea prietenelor. Mie personal nu mi-au placut deloc, mult prea progresiv, mult prea house/techno/whatever pentru gustul meu, nu m-am putut conecta, asa ca am iesit si m-am plimbat prin jur pana au terminat.


Ziua 4

Ultima zi am inceput-o in forta cu Royal blood la Barn stage (cred). M-au surprins prin faptul ca, desi erau doar doi membri pe scena ("I would like to introduce you to my band: this is Ben"), au produs mai mult zgomot decat majoritatea formatiilor rock de la acel festival. A trebuit sa imi pun dopurile gratuite de organizatori pentru ca sound-ul era un pic prea puternic pentru mine. Insa mi-au placut extrem de mult, piesele suna foarte bine, la fel si riff-urile bass-ului/chitarai lui Mike, asa ca de abia astept noul album.

Dupa o mica pauza de baie si Coca Cola, au urmat cei de la Rudimental pe Main Stage: o trupa mare, galacioasa, plina de energie si soul, dar si cu o componenta de electro. Ma fac sa ma gandesc la un neighbourhood party dintr-un cartier de negri. Mi-au placut, worth seeing.

O alta pauza, de data asta pentru masa, urmata de multa ploaie si un pic de Passenger, cat ne chinuiam sa intram la adapost.

Courtesy of my friend, Mara :)
Dupa ploaia torentiala, eu am ramas la Foals, care au fost surpriza festivalului pentru mine. Muzica buna, energie debordanta, un lead singer interesant (cu mult lipici la public) si un show de lumini foarte cool. Merita vazut daca aveti ocazia sa ii mai vedeti la vreun festival si/sau concert.

De la Likke Li am prins doar vreo doua piese, dar concertul ei parea destul de...sleepy.

Kings of Leon au incheiat Rock Werchter pentru mine, dar nu pot sa zic ca m-au dat pe spate. Au avut un set list bun, cu multe piese care imi plac, dar din nou, nu au iesit cu nimic in evidenta. Ca si Black Keys, au venit, au cantat, au plecat.


La final, pot spune ca festivalul a fost o experienta de neuitat. Gasca este melancolica si deja isi face planuri pentru la anu': tot la Werchter sau incercam altceva? T in the Park? Benicassim? Eu inca raman cu memoriile concertelor, multimii, cortului si a noroiului, a ticketelor de bautura si a "castronului" imens cu cartofi prajiti si maioneza pe care l-am incercat aproape zilnic.




Mie una mi-a placut enorm Rock Werchter 2014 si chiar as fi vrut sa vad mai multe formatii, mi se pare ca nu am vazut destule. L-as recomanda cu mare drag oricarui iubitor de muzica, mai ales indie-rock, nu doar pentru line-up, ci si pentru locatie, organizare, pret, etc.

Asa ca....tu ce mai astepti? Unde mergi la anul? :)

No comments:

Post a Comment