Saturday, July 12, 2014

Rock Werchter 2014- Ziua 2

Ziua 2 a inceput destul de tarziu- am recuperat cu somnul si ne-am relaxat la cort, pana pe la 13 30, cand am ajuns la festival site pentru The 1975 care trebuiau sa intre la 13 45, dar cum Puggy (?) a anulat concertul sau, The 1975 au inceput mai tarziu. 

Avand in vedere ca vroiam tare mult sa il vad pe George Ezra, am renuntat la 1975, stiind ca o sa ii vad la Summer Well vara asta. La Ezra a fost foarte simpatic- tipul are o fata dulce si o voce ca a lui Johny Cash, si a oferit un show decent spectatorilor din Klub C, un loc extrem de calduros la momentul respectiv.

Unul din concertele pe care regret ca nu le-am vazut complet a fost cel al lui Sam Smith. Din pacate, show-ul lui a inceput exact cand s-a terminat George Ezra, si pana sa ajungem la Barn stage, deja nu mai puteam intra sa vedem nimic. Am stat putin afara, am ascultat cateva melodii si dupa am migrat in alta parte.


Dupa o mica pauza pe iarba, am fost cu prietenele la Parov Stelar Band, pe care nu ii stiam inainte de festival, dar care mi-au placut mult. Au facut o super atmosfera, s-a dansat foarte mult si cu siguranta o sa ii ascult si pe viitor. 

Am luat o alta pauza de masa si incarcat telefonul la standul Proximus de langa scena Klub C, unde cantau cei de la Crystal Fighters. Auzisem de ei, dar nu le stiam muzica foarte bine. Ce am ascultat si vazut, printre picaturi, a fost foarte tare si deja sunt pe lista de To Listen. Cu un mix interesant de electro si rock, trupa a energizat publicul cu un spectacol de lumini, costume speciale, si instrumente deosebite. Diferiti cu siguranta.

A urmat Arctic Monkeys. Blocata in mijlocul multimii pentru ca nu am putut ajunge la niste prieteni, m-am bucurat din plin de muzica. Mi-a placut mult showul lor: a fost destul de lung, cu o selectie misto de piese, printre care si preferatele mele (505, Don't sit down cause I moved your chair, Brianstorm, Fireside, She's Thunderstorm, I wanna be yours, etc), lumini cool si un Alec Turner in forma maxima (sexy and full of himself).



Ultimul show pentru ziua 2 a fost cel de la Major Lazer. Recunosc ca m-au surprins placut, nu ma asteptam la un show atat de exploziv si plin de energie. Toata lumea dansa, de la primul rand, pana la cei aproape de iesire, si faceau tot ce le spunea DJ/MC-ul Major Lazer, de la sarit, la aruncat tricourile de pe ei. E adevarat ca a fost mult mai electro decat ma asteptam, dar per total, un show foarte reusit. Top 3 material pentru mine.

Sambata (Ziua 3) a inclus Haim, Black Keys si ploaie. More on that tomorrow!

No comments:

Post a Comment