Thursday, July 10, 2014

Rock Werchter 2014- Ziua 0

Prima zi a fost plina de peripetii si...drumuri.

Traseul nostru a inceput la aeroport, cu un drum de 3 ore pana la Bruxelles. De acolo am luat shuttle vreo 10 min pana la Charleroi, de unde am luat primul tren pana in Bruxelles Central, apoi un altul pana in Leuven. Odata ajunse acolo, am luat un alt autobuz pana la destinatie: camping The Hive.



In sfarsit am ajuns pe la vreo 7 dupa-amiaza, "ne-am batut" pe un loc de camping si apoi a inceput aventura "hai sa punem cortul", unul de 6 persoane nou noutut si destul de complicat. Dupa o ora de chinuiala si ajutor de la doi englezi simpatici, l-am ridicat intr-un final.

Prima noapte, primul party. Lipton a organizat pentru "early comers" un welcome party in The Hive. Lejer: muzica buna, dansat, cateva beri. Acolo am aflat ca pentru 20 de pahare sau mini sticle reciclate, primesti un ticket cu care iti poti lua 1 free drink.

Prima noapte la cort a fost ok, desi sincer mie mi-a fost extrem de frig- poate pur si simplu nu eram obisnuita cu dormitul in aer liber :) In rest, campingul este foarte ok, are toalete (destul de curate, luna in comparatie cu cele din Romania), dusuri (la care stateai la coada si ore, daca luai bilet dimineata), mini magazine cu patiserie, cafea + festival essentials, si apa gratuita de la cismele de langa baie, acelasi loc unde te poti spala pe dinti, dar si pe picioare, cap, etc.

Maine incepe distractia :) Day 1 Rock Werchter 2014

No comments:

Post a Comment