Wednesday, July 2, 2014

Playlist Mai-Iunie



Mai si Iunie au fost doua luni destul de aglomerate pentru mine si nu am avut timp sa descopar muzica noua. In schimb am reascultat niste preferate mai vechi, dar am si testat cateva albume proaspat lansate.

1 phrase reviews pentru noile albume
- As putea descrie noul album Coldplay ca fiind "Underwhelming".
- The Black Keys- Turn Blue are mixed reviews, dar mie mi se pare destul de consistent cu ce au scos in trecut, insa cu o tenta mai bluesy si melancolica
- Mi-a placut mult debutul lui Sam Smith si cu siguranta va fi un album carui ii voi da Play de multe ori anul acesta, mai ales la birou (pe langa melodiile deja lansate, incercati Not in that way si I've told you)
- Glass Animals- Zaba TIPA mare, soare, vacanta, tropical island. (mai multe detalii intr-un viitor articol in Iulie)

Cat despre playlistul pe ultimele doua luni, din nou, este destul de divers. De la Iggy Azalea, la Sam Smith, la The Strokes. The Old, The New, the Unknown.

Nu am timp sa fac un playlist Youtube pentru ca in cateva ore plec la......Rock Werchter :D promit sa revin cu detalii despre fiecare zi petrecuta acolo dupa ce ma intorc.

Until then...enjoy!

Iggy Azalea- Fancy (ft Charli XX)
Ariana Grande ft Iggy Azalea- Problem
Panic at the disco- Nicotine
LSA- Keep it alive
Kasabian- Eez-eh
The Strokes- Hard to explain
Catfish & The Bottlemen- Kathleen
The Horrors- Now you know
Glass Animals- Walla walla
Wilkinson- Afterglow
Banks- Goddess
Jessie Ware- Tough Love
Bombay Bicycle Club- Home
Sam Smith- I've told you
Jeff Buckley- Halellujah

Sper sa aveti o luna minunata!
Diana

No comments:

Post a Comment