Wednesday, July 9, 2014

Experienta Rock Werchter 2014- de ce? cum? unde? cand?


Ce: Rock Werchter este un festival de muzica rock care are loc timp de 4 zile pe 3 scene (una principala si doua corturi- The Barn si Klub C), cu muzica indie, rock, alternativ, dar si electro, dance, etc.

Unde: Werchter, Belgia (la 15 km Leuven si vreo 60 km de Bruxelles)

Cand: Intre 3 Iulie si 6 Iulie 2014

Line-Up 2014: Arctic Monkeys, Metallica, The Black Keys, Major Lazer, Haim, Bombay Bicycle Club, Interpol, Ellie Goulding, Metallica, London Grammar, Placebo, Pearl Jam, etc.

Site-ul oficial: http://www.rockwerchter.be/en

Cat costa biletele? 1 Combi Ticket (toate cele 4 zile) a fost 205 euro. Campingul langa festival site a fost 25 euro pentru 5 nopti. Cumparate in Ianuarie de pe site-ul oficial (sau vanzatorul de bilete oficial al festivalului) cu cardul debit.

Cazare: Camping la locatia festivalului. Am plecat de acasa cu cortul, sacii de dormit si cateva izoprene. Cum am spus mai devreme 25 euro/persoana/5 nopti.

Cum ajungi acolo? Avion- cumparat cu 600 Lei prin Martie (reducere de la 800 intr-o zi speciala cu oferte), fara bagaj de cala sau mare de mana, la Wizz Air. Aterizare la Bruxelles pe Charleroi Nord, deci aeroportul mai indepartat de Bruxelles. Mai multe detalii aici
   *In pretul de bilet de festival intra 2 calatorii de tren gratuit pe teritoriul Belgiei. Noi le-am folosit pentru Bruxelles- Leuven (localitatea unde se organizeaza Werchter) si Leuven-Bruxelles.

   ** Pentru ca am mers pe ruta Camping, a trebuit sa ne luam un bagaj mare de cala (60 ron/pers) si unul mare de mana (30 lei/pers), deoarece a trebuit sa ne caram, pe langa corturi, saltele si saci de dormit, si cu cizmele de ploaie dupa noi, se anuntau averse.

Nu uita sa iei cu tine: bagaj mic, cort, sac de dormit, servetele antibacteriene, pelerina de ploaie, periuta de dinti, sunscreen, bani, pasaport/buletin.

De ce RW 2014?
Inca de acum 3-4 ani, cand am descoperit Londra, cultura britanica, muzica si obiceiurile de acolo, mi-am dorit sa experimentez un festival de muzica adevarat, pe 3-4 zile, cu cele mai interesante si bune formatii indie si rock. Am tot visat unde voi merge si pe cine voi vedea, pana acum 6 luni, cand mi-am luat inima in dinti, am gasit 4 prietene la fel de doritoare si ne-am luat bilete la Rock Werchter.

Am ales Rock Werchter, in primul rand, pentru ca e in Europa Centrala. Anglia, desi are cele mai misto festivaluri, are costuri mult mai mari (200 de LIRE pe 3 zile de muzica, plus transport mult mai scump) si sincer, din cate am auzit, nu este la fel de civilizat ca in Germania sau Belgia, de exemplu. In al doilea rand, am ales Werchter pentru line-up. Prietenele mele sunt innebunite dupa The Black Keys, asa ca ei au fost motivator puternic pentru noi, dar si pentru ca line-up-ul include o multime de formatii care ne plac foarte mult, precum Haim, The 1975, London Grammar, Bombay Bicycle Club etc. Al treilea motiv care m-a convins definitiv este organizarea: site-ului oficial are absolut orice informatie de care ai nevoie si totul este foarte bine structurat, nu doar pe site, ci si la nivel de locatie.




Informatiile de mai sus sunt Pre-Werchter. De maine veti citi despre aventura noastra in Belgia :)

No comments:

Post a Comment