Monday, May 5, 2014

Primul concert Alternosfera

Alternosfera face parte din categoria de formatii subapreciate, putin cunoscute la nivel general, dar cu mai mult de un deceniu de activitate. Sunt o trupa rock moldoveneasca foarte buna, mai ales cand vine vorba de versuri, care ies in evidenta din prima de indata ce ii asculti.

Vineri am avut ocazia sa ii vad pentru prima oara live, intr-un concert in parcul Titan. Desi au avut un public extrem de divers, de la batranele cu nepotii de 10 ani, pana la rockeri de 30 ani si pustani de 15 ani iesiti in gasti la concert, se pare ca s-au facut placuti de aproape toti. Au fost totusi cativa domni la vreo 60 de ani care nu au inteles deloc muzica lor, "tineretul din ziua de azi, maica".

Recunosc ca nu ii stiam prea bine inainte de concert (stiam de "Flori de mai" si cam atat), dar timp de 1 ora si jumatate m-am bucurat de repertoriul lor, de la inceput la final, apreciind fiecare piesa. Stilul lor, un rock pur, nu foarte dur sau dark, dar nici indie, te trezeste si te tine in priza tot concertul. Versurile, pe alocuri romantice, poetice chiar, sunt cantate cu mandrie de fanii infocati ai trupei, piesa de piesa. Cantaretul nu interactioneaza prea mult cu publicul, dar nu ma mira, majoritarea celor din ultimele generatii de formatii nu mai pun pret pe discutii cu audienta sau "Cantati cu noi' aruncate in vant, ci se concentreaza pe muzica, versuri si oferirea unei performante reusite publicului.



Mi-a mai placut faptul ca au avut un setlist consistent si ca s-a auzit foarte bine, sonorizarea a fost excelenta, avand in vedere locatia si organizatorii. "Flori de mai" a fost piesa serii, daca ne luam dupa reactia publicului, dar eu am apreciat si "Ne uneste ne desparte", "Ploile nu vin" si "Wamintirile".

Per total, a fost un concert reusit si ma bucur ca am apucat sa ii vad in sfarsit. Sper ca si voi veti avea ocazia sa ii vedeti live in curand, merita!

No comments:

Post a Comment