Wednesday, April 9, 2014

Descoperiri muzicale recente (1)

Azi inaugurez o noua sectiune/categorie pe blog ce se refera la muzica noua, sau cel putin noua pentru mine. Practic, voi vorbi despre ce artisti/formatii noi am mai gasit online (si nu numai), ce mi-a placut si ce va recomand voua. Sper sa iti placa si sa iti fie de folos, poate iti va adauga cateva piese noi in playlist.

Prima postare include Royal Blood, Ry X si Glass Animals.

Royal Blood este o formatie relativa noua, cu doar 2 single-uri lansate pana acum, dar cu multa sustinere si hype. Formata in Brighton, UK, din doar doi tipi, Mike Kerr (voce si bass) si Ben Thatcher (tobe), se bucura deja de sustinere din partea lui Matt Helders, tobosarul formatiei Arctic Monkeys, care a purtat un tricou cu numele formatiei la concertul lor de la Glastonbury de anul trecut, iar acestia au fost pe lista scurta pentru BBC Sound of Music 2014.
EP-ul recent lansat, "Out of the black", contine cele doua piese promovate si pregateste albumul de debut care va aparea la sfarsitul acestui an, cel mai probabil. Pana atunci, ii vei gasi in majoritatea line-up-urilor de festival din Europa si nu numai.
Asculta: Little Monster


Pe Ry X l-am descoperit prin Sam Smith, care a facut un cover dupa piesa "Berlin" pentru BBC Live Lounge. Tanarul cantaret (singer songwriter, cum se mai spune), originar din Australia, dar momentan locuitor in LA, are o voce deosebita si prefera sa creeze o muzica simpla, cu multa emotie. Va las sa descoperiti mai jos videoclipul melodiei "Berlin"- rezistati pana pe la minutul 1:10....devine interesant.

O buna prietena mi-a trimis pe Facebook linkul catre melodia celor de la Glass Animals numita Gooey, cu simpla mentiune "Obsession". Dupa ce am ascultat-o, am inteles de ce si am ascultat-o si eu, obsesiv, cateva zile la rand. Cel mai potrivit cuvant pentru a o descrie ar putea fi "Chill", sau poate "relaxant"; ma si imaginez vara, pe sezlong, cu castile in urechi, ascultand aceasta piesa. Adesea comparati cu Alt J, cei de la Glass Animals au un sound interesant, un mix de R&B cu putin rock, si cateodata electro.
Formatia, din UK, bineinteles, isi va lansa albumul de debut, ZABA, pe 9 Iunie, cu ajutorul casei de discuri Wolf Tone (a producatorului de muzica Paul Epsworth, cunoscut pentru colaborarile cu Adele, Florence and the Machine si multi altii), dar pana atunci puneti pe repeat Gooey....and enjoy!

Voi ce mai ascultati zilele astea?

No comments:

Post a Comment