Monday, October 14, 2013

In ultima vreme (2)...

Toamna asta se dovedeste a fi una foarte ocupata, plina de mailuri, telefoane si evenimente, iar aceasta agitatie, din pacate, mi-a taiat considerabil din timpul acordat relaxarii (prin muzica, filme, carti, sau iesiri cu prietenii, printre altele). Totusi, cand apuc sa ma deconectez de birou, urmatoarele lucruri sunt pe lista mea:


  • CITESC
RevisteAll Hollow- mi-am cumparat ultimul numar, cu Laura Cosoi pe coperta, si mi-a placut foarte mult mixul de cultura, fashion si fotografie. Momentan, sunt undeva pe la mijlocul revistei, cu post it-uri si carnetul de notite langa; ofera o multime de referinte interesante.


CarteThe Cuckoo's Calling. Initial aparuta sub pseudonimul Robert Galbraith cu un buzz media minim, aceasta a explodat dupa ce a fost demascata identitatea autorului adevarat- J.K.Rowling. Este un roman politist dinamic si captivant pe care il recomand iubitorilor de thriller si/sau Dan Brown.



  • ASCULT
In masina: Arctic monkeys (AM album) si The Maccabees (Given to the wild album)
La birou: Kings of Leon (Mechanical Bull album) si Cosmo EP, dar si Panic at the disco- Girls/Girls/Boys
Seara: Jessie Ware (Devotion album) si London Grammar (album), dar si Arctic Monkeys- She's Thundersome & 505

  • VAD
Seriale TVElementary
Avand in vedere cat de mult imi place seria Sherlock (varianta BBC cu Benedict Cumberbatch si Martin Freeman), cred ca e de inteles ca ador si varianta americana. Surprinzator, combinatia Jonny Lee Miller si Lucy Lu merge foarte bine. 

FilmeGravity (in IMAX)
L-am vazut weekendul trecut si am fost impresionata. Regia si cinematografia- de nota 10, un scenariu interesant (in ciuda restrictiei de personaje si poveste majora), actorii au jucat impecabil, in special Sandra Bullock, iar muzica s-a potrivit de minune actiunii si imaginii. Se vede incredibil in IMAX. Trebuie sa il vedeti!



Voi cum va relaxati toamna asta? 

No comments:

Post a Comment