Tuesday, September 24, 2013

Vineri ma gasiti la Webstock!


Mai sunt doar cateva zile pana la Webstock si eu de abia astept!

Programul este online, si ma bucur sa o vad pe Cristina Bazavan printre speakerii evenimentului, vroiam sa o ascult de mult timp. In partea a doua a zilei, as vrea sa particip la sesiunea de Innovation in communication, cred ca as avea mult de invatat, dar ma tenteaza si cea de Blogging. Cat despre premiile de seara, chiar sunt curioasa cine o sa castige.

Am inteles ca partenerii evenimentului ne asteapta cu multe surprize- un caricaturistul Staropramen, instrumente pentru a va proteja mobilul de la Bitdefender si, my favorite, Zonga, care imi va crea playlistul dupa preferintele mele si se pare ca va oferi si un voucher cu abonament gratuit timp de o luna, care ofera posibilitatea de a asculta muzica atat de pe PC cat si de pe mobil.

Mai mult decat atat, Evensys a propus participantilor folosirea unei noi aplicatii de business- Bizzabo. Eu mi-am downloadat deja aplicatia. Tu?

Ne vedem Vineri, pe 27 Septembrie, la Webstock. Inca mai poti aplica

No comments:

Post a Comment