Tuesday, July 9, 2013

O luna pana la Summer Well 2013


Vara asta, singurul eveniment/concert pe care il astept cu nerabdare este Summer Well. Aflat deja la a 3a editie, festivalul de muzica mereu surprinde cu un line-up superior tuturor concertelor romanesti din timpul anului. Formatii si artisti indie, nu foarte cunoscuti, dar mereu prezenti pe listele festivalelor de muzica europene, vin in Domeniul Stirbei pentru prima data si sincer ma bucur enorm sa vad ca exista organizatii in Romania care sunt cu ochii pe line-up-urile internationale si incerc sa aduca acesti artisti minunati si la noi.

Pentru mine, expresia "Third time's a charm" va merge de minune, pentru ca va fi prima editie Summer Well la care voi merge, deci nivelul de entuziasm este si mai mare.
Ma duc la Summer Well pentru

...atmosfera de festival de muzica. Relaxare, fete zambitoare, hipsteri, multa bere, soare, si muzica buna. Un weekend perfect.
...locatie. Domeniul Stirbey este unul dintre cele mai frumoasa locatii pe care le-am vazut pana acum si oricat de cheesy ar suna, mi-ar placea sa ma casatoresc acolo :D Chiar si pentru un festival de muzica este ok!
....The XX- unul din headlinerii evenimentului este si una din formatiile pe care de abia astept sa o vad- creaza o atmosfera incredibila si are un stil aparte, placut de multi, inclusiv de mine.
....Spector- British to the bone, ei ne vor incanta cu un stil indie pur si de abia astept sa cant alaturi de ei Chevy Thunder sau True Love (for now)
....The Vaccines. I-am mai vazut o data in Londra, la un festival local, si merita toata atentia. Au un set care pare scurt, datorita melodiilor pline de energie si rapide, dar mereu creaza o atmosfera vibranta. Eu una vreau neaparat sa ascult Post Break Up Sex, Wetsuit si Teenage Icon la Summer Well.
....AlunaGeorge- duo-ul britanic (v-ati dat seama pana acum ca sunt fana All Things British, nu?) merge mai mult pe house/electronic si este unul din revelatiile muzicii britanice de anul acesta. Mie una imi place You Know You Like it, dar sunt foarte curioasa sa aud si albumul lor de debut.
...The 1975. De cand am aflat ca vin, ii ascultam zilnic si eram nerabdatoare sa ii vad, dar tocmai au anuntat ca nu mai vin. Ulterior am aflat ca au inlocuit Summer Well cu un festival din Tokyo- I dont blame them, dar totusi...sper sa vina la un moment dat si pe la noi. 
Sunt, de asemenea, curioasa sa ii aud pe ce cei de la The Family Rain, Blood Red Shoes, Everything Everything si Suede. Imi plac unele melodii, dar nu m-au convins complet.

Mai e o luna pana la eveniment si ieri in sfarsit mi-am luat bilet. 




Eu cu siguranta voi scrie despre Summer Well.
Cu cine ma intalnesc acolo? Pe cine vreti sa vedeti din Line-up?

No comments:

Post a Comment