Tuesday, June 11, 2013

Ai fost pana acum la...?

Origo sau Inni?

Am inceput sa ies din ce in ce mai des si imi place sa descopar mereu locuri noi. Ma bucur sa observ cate restaurante/puburi/cafenele deosebite si placute sunt in Bucuresti, si astazi am sa va prezint doua.

Ambele impartasesc doua ingrediente esentiale in a atinge succesul, dupa parerea mea
- au un design simplu, minimalist, dar placut ochiului si simpatic
- localul lor ofera o poveste interesanta si mereu te intalnesti cu un om care reprezinta locul si idea acestuia, cu care poti interactiona direct

Origo

De Origo probabil ati auzit- o noua cafenea deschisa pe Lipscani, aproape de Energiea.

Aici mereu apreciez pasiunea oamenilor care lucreaza acolo. De fiecare ma intalnescu cu cineva care imi spune ce sortimente au, ce pot incerca nou, cum e facuta cafeaua respectiva, cum sa beau cafeaua si alte date interesante.

Modul de servire este, de asemenea, deosebit, si ador faptul ca ofera apa din partea casei, imi aduce aminte de Londra.

Data viitoare cand aveti chef de o cafea buna sau de un loc interesant pentru a seta o intalnire de afaceri sau cu o prietena la o sueta, alegeti Origo!

Inni

Proaspat deschisa (inceputul lui iunie), INNI se poate gasi in Centrul Vechi, pe xxxxx, vizavi de Bicicleta. Servesc una dintre cele mai delicioase inghetate pe care le-am gustat pana acum, facuta dupa o reteta italiana si cu ingrediente naturale, aici in Romania.

Design-ul localului este simplu si foarte simpatic, cu mici detalii frumoase precum paharele, sau florile de decor. Persoana care te serveste iti explica frumos ce arome au si ce inseamna fiecare termen in italiana de pe meniu, si chiar iti ofera o lingurita din fiecare inghetata de care intrebi.




Un local mic cu o inghetata delicioasa pe care te sfatuiesc sa o incerci data viitoare cand te mai plimbi prin centrul vechi!


Ce locuri interesante ai descoperit de curand in Bucuresti? Unde iti place sa bei cafeaua? 

No comments:

Post a Comment