Thursday, May 9, 2013

Wish list- (1) - Concerte

Muzica mereu a avut un rol important in viata mea, dar niciodata nu am fost genul care sa mearga la concerte. Unul dintre cele mai mari visuri- music related- a fost sa ii vad pe Red Hot Chili Peppers live, si am avut mare noroc sa merg la concertul lor in Londra in 2011. De atunci am prins gustul pentru concerte si au urmat unele de neuitat, tot in Londra- Florence and the Machine, The Maccabees si Radio 1 Big Weekend (festival de muzica anual gratuit organizat de postul de radio). Revenita in tara, mi-ar placea sa continui pe linia asta, dar sincer, oferta nationala nu este prea interesanta sau diversa (noroc cu Summer Well).

Daca insa macar unul din artistii de mai jos ar veni in tara, la vreun festival sau cu un concert solo, eu as cumpara bilet in prima zi de vanzare.


The Maccabees- formatie britanica de indie/rock- I-am descoperit cat am fost plecata la master in Anglia si de atunci ii ascult aproape non-stop. Ultimul lor album Given to the wild, cel putin, este exceptional.
De ascultat: Pelican, Love you better, Forever I've known, X-Ray, William Powers etc

Florence and the Machine- am mai vazut-o o data in Londra, dar as repeta experienta oricand
De ascultat: You've got the love, Cosmic Love, Girl with one eye, Never let me go, Water gave me, Over the love (noua melodie de pe soundtracul The Great Gatsby)

Kings of Leon- sau The Killers sau Arctic Monkeys
De ascultat: Use Somebody, Manhattan, Sex of fire sau When we were young sau R U Mine?

Foo Fighters- o formatie rock de exceptie, aproape de RHCP in topul meu de trupe favorite.
De ascultat: The pretender, Arlandria, My Hero si Learn to Fly

Jessie Ware- o alta "iubire" britanica, Jessie este mereu prezenta in playlistul meu. Are o voce placuta, iar melodiile ei sunt o combinatie de pop anii 80, r'n b anii 90 si house.
De ascultat: Taking water, Running (acoustic), Wildest moments (acoustic), Sweet Talk, Strangest feeling

Vampire Weekend- stiam de ei de mult, dar in ultima vreme ii ascult din ce in ce mai des.
De ascultat: Diane Young, Cousins 

The National- o descoperire recenta, dar cred ca mi-ar placea sa ii vad in concert
De ascultat: Demons

Major Lazer- da, pentru Get Free, dar si pentru atmosfera incendiara pe care am auzit ca o poti experimenta la concertele lor
De ascultat: Get Free

Beyonce- Frumoasa, cu multa incredere in sine, voce buna, sexy, familista etc.
De ascultat: If I were a boy, Irreplaceable, Crazy in Love, Run the world

Tu la ce concert ai vrea sa participi? pe cine vrei sa vezi neaparat in Romania?

No comments:

Post a Comment