Wednesday, May 8, 2013

Un nou inceput

Un nou inceput in blogging. Dupa aproape 2 ani petrecuti dezvoltand un blog despre filme in engleza, m-am hotarat sa fac trecerea la limba romana, si sa imi extind aria de content catre orice ma pasioneaza, in special domeniul culturii.

Sunt genul de persoana care petrece destul de mult (unii zic prea mult) timp online, citind articole sau bloguri, ascultand muzica sau cautand materiale, asa ca blogul va fi metoda mea de a evidentia lucrurile care imi plac, dar si de a interactiona cu oamenii care imi impartasesc pasiunile.

Mereu dornica de dezvoltare, atat personala, cat si profesionala, imi place sa fiu cat mai activa din acest punct de vedere si sa particip la cat mai multe evenimente. Asa ca sper sa va placa faptul ca, pe langa recomandarile de filme, carti, seriale sau bloguri, veti citi si posturi despre marketing, PR, sau orice tema actuala de interes.

De abia sa ne cunoastem!

Ma puteti contacta aici, pe diana@dianataranu.ro, sau pe Twitter, chiar si pe Instagram ma gasiti (dianataranu)

O zi frumoasa va doresc!

Diana

No comments:

Post a Comment