Monday, May 13, 2013

In ultima vreme...(1)

Incep o noua sectiune, numita "In ultima vreme..." ce va arata ce citesc/ascult/vad/etc in acea perioada

Deci, in ultima vreme...

Ascult:
- Florence and the machine- Over the love (Gatsby soundtrack- tot albumul este superb);
- Vampire weekend- Diane Young, o melodie perfecta pentru un inceput de zi (prima pe care o ascult dimineata, in drum spre birou);
- Peace- Bloodshake, dragostea mea pentru muzica din UK creste pe zi ce trece (The Maccabees raman preferatii mei totusi).

Vad:
- SERIALE TV: am inceput de curand sa ma uit la Doctor Who, cu prima aparitie a noului doctor, Matt Smith, si imi place la nebunie momentan. El e adorabil, iar Rory si Amelia sunt foarte simpatici.
- YOUTUBE- feed-ul meu este plin de Book Tubers si nu mi-e rusine deloc- desi majoritatea sunt tineri, mereu imi ofera recomandari noi si interesante si imi place sa ii vad si sa ii ascult cum vorbesc cu atata pasiune despre carti si povesti.
- FILME- din pacate, nu am vazut prea multe filme in ultimele saptamani, dar am de gand sa ma duc sa vad The Great Gatsby si Fast&Furious 6 la cinema cand apar.

Citesc:
- Tocmai am inceput sa "citesc" Blankets, un roman grafic de care am auzit foarte multe online. L-am comandat de pe Bookdepository si a veni de ceva vreme, dar alte carti m-au tinut pe loc. Acum sunt gata sa ii ofer toata atentia mea. Tess D'Urbevilles e si ea pe noptiera, asteptand....


Tu ce asculti/vezi/citesti?

No comments:

Post a Comment